İçimden geçenleri döktüm buraya
Serdim hepsini bu sarı sayfaya
Haddime düşmez ama
Amacım sadece bir ayna olabilmek duygulara...

16 Ocak 2011 Pazar

Platonik

Beni hiç sevdin mi?
Biliyorum
Şimdi söyleyince kalbimden geçenleri
Kalmayacak hiçbir şey eskisi gibi

Zihnim bulanık
Kalbim çarpıyor deli
Eminim hiç sevmemişsindir beni
Benim seni sevdiğim gibi

O yüzden bunca sene dilsizdi aşkım
Şiirler yazdım sana
Bize
Hiçbiri dökülmedi dile
Sen bihaber
Ben biçare
Denedim unutmayı
Kaçmayı
Attım kendimi beni sevenlere
Beceremedim sensizliği
Hepsi anlamsızdı
Üzdüm onları
Hepsinin bende hüznü kaldı
Şimdi “Senden öncesi yok
Seninle var her şey
Ancak senin sevgin diriltir beni” desem
Sunsam sana ellerimin içinde aşkla çarpan kalbimi
Kırar mısın yine (de) hayallerimi?

HSZ, 06.02.2010, 02:39, Eryaman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder