İçimden geçenleri döktüm buraya
Serdim hepsini bu sarı sayfaya
Haddime düşmez ama
Amacım sadece bir ayna olabilmek duygulara...

16 Ocak 2011 Pazar

Ne seninim

Ben ne seninim
Ne kendimin…
Ama senin sevgilin

Ben bir yaprağım uçuşan
Kondum sana
Bir daha eserse rüzgar
Savrulmak var falımda

Ben ne seninim
Ne kendimin…
Ama senin sevgilin

Sıcaklığın yetti bana
Sen dokununca ben başka…
Senin yanında huzur,
Özlem var uzağında.

Ben ne seninim
Ne kendimin…
Ama senin sevgilin

Gözlerimin içi güler senle
Ellerim soğuk ellerinsiz
Sensin en uzun süre kaldığım durak
Ama yaşayamam hareketsiz

Ben ne seninim
Ne kendimin…
Ama senin sevgilin

Bir rüzgar mı geliyor yeniden
Kıpırdanmaya başladım bak yine ben
Alıp koparıyor beni senden
Başka benlere doğru yolculuk var yarında

Ben ne seninim
Ne kendimin…
Ama senin eski sevgilin.

HSZ, Kasım 2010, Kavaklıdere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder