İçimden geçenleri döktüm buraya
Serdim hepsini bu sarı sayfaya
Haddime düşmez ama
Amacım sadece bir ayna olabilmek duygulara...

16 Ocak 2011 Pazar

Aşk Oyunu

Biz olamadık tam arkadaş ya da sevgili
İki uçta gidip geliyoruz ezelden beri
Kabul edemedik ikisini de
Derler ki bir çizgi var aralarında
O çizgi üzerinde oynadık biz de yıllarca
Denge oyunuydu bu hayat gibi
Biz de dengesiz birer deli
Aynı tarafı tutturamadık yıllardan beri
Ben aşkımı koydum oyuna
Oysa sen oyun oynamak için aşıktın bana
Çizgideki her denge bozulması
Bir papatya taç yaprağı
Arkadaş, sevgili, arkadaş, sevgili…

Her sene biraz daha inceldi çizgi
Keskinleşti
Acı vermeye başladı üstüne basmak
Ama inatçıydım ben tabi
Aşkımdı bu oyunun bahsi
Ta ki onunla görene kadar seni
Delice kıskandım hiç olmadığım gibi
Daha önce hiç bu kadar yoğun değildi duygularım
Sen benim biricik aşkım
Ben senin sadece oyun arkadaşınım.

HSZ, Şubat 2010, Eryaman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder