İçimden geçenleri döktüm buraya
Serdim hepsini bu sarı sayfaya
Haddime düşmez ama
Amacım sadece bir ayna olabilmek duygulara...

16 Ocak 2011 Pazar

İstanbul'dan Haberler

Vapurlar yanaştı
Vapurlar kalktı, gitti
Haydar Paşa’yla oturdum seni bekledim
O da özlemiş öyle dedi
Senin için aldığım hırkayı geçirdim sırtıma
Senin için sürdüğüm parfüm geliyor burnuma
Ha unutmadan söyleyeyim
Az önce geçti Bey’in oğlu
Selamı var sana…
Kadı’nın köyüne kadar gitmiş
Almışlar kızını
Fenerlibahçe’de bir düğün bir eğlence
Çok incedir çağırdı bizi de
Ama biz oturduk bekledik seni yine de

Vapurlar yanaştı
Vapurlar kalktı, gitti
Haydar Paşa’yla oturdum seni bekledim
O da özlemiş öyle dedi
Ondan benimle o da bekledi
Delinin biri dedi
Taş atmış bir kuyuya
Başka deli
Uğraşmış zincirle çıkarmaya
Güneş batmaya koyuldu galiba acelesi var
Haydar Paşa der evde bekler çocuklar
Sensiz İstanbul’dan haberler bunlar.

HSZ, 21.11.2010, Haydarpaşa Manzarası


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder