İçimden geçenleri döktüm buraya
Serdim hepsini bu sarı sayfaya
Haddime düşmez ama
Amacım sadece bir ayna olabilmek duygulara...

16 Ocak 2011 Pazar

Peşimdesin

Peşimdesin sen...
Nefesin,
Adımların,
Elinde anılarımız...
Hepsinde birlikteyiz
Benim sırtım dönük
Senin yüzün
Peşimdesin...
Benim elimde bir tek ben kaldı
Sende tüm birlikteliklerim
Cılız
Zayıf
Sen yaşatmaya çabalarken
Benim sırtım dönük
Senin yüzün
Gözlerini görmesem de
Hissediyorum bakışını
Çocuksu
Düşmeyen bir damla yaşla
Kederli
Görmesem de batıyor
Acıtıyor içimi
Ama benim seni acıttığım gibi değil
Yoksa öyle bakmazdın bilirim
Ben sana baksaydım
Gülümserdi yüzün
Bakamadım tekrar sana
Benim sırtım dönük
Senin yüzün
Bir süre daha..
Ve sonra hissetmedim bakışlarını bir daha.

HSZ, Kadıköy İskele, 21.11.2010 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder