İçimden geçenleri döktüm buraya
Serdim hepsini bu sarı sayfaya
Haddime düşmez ama
Amacım sadece bir ayna olabilmek duygulara...

16 Ocak 2011 Pazar

Eski Sevgili

Ne zaman aldatır biri beni
Hemen hatırlarım seni
Eski sevgili
Şimdi’den daha iyi kalırsın hatırda
Geçirilen tüm yıllar daha mutluydu sanki
Unutulur kir pas
Korunur sevgin yepyeni
Nehirler geçse de üstünden
Ulaşılabilir olursun hatırlayınca geçmişi

Ne zaman yalnız kalırım ben
Hemen hatırlarım seni
Eski sevgili
Açarım benim için yazdığın şiirleri
Ne kadar derinse acım
O kadar derinleşir anlamları
Eskisinden daha çok anlam yüklerim şimdi
Her zaman daha çekici yad etmek eskiyi
Ulaşılabilir olursun hatırlayınca geçmişi

Ne zaman sevemem ben
Hemen hatırlarım seni
Eski sevgili
Hatırlarım bana olan sevgini
Seninle geçen mutlu eski günleri
Senden aldığım çiçekleri
Denizin yanımızda aktığı
Elimin rüzgarla dans ettiği seyahatleri
Belki de kimse beni senin gibi sevmedi


Ne zaman ki özlerim seni
İşte o zaman hatırlarım seni
Eski sevgili
Teninin kokusu çalınır burnuma
Gözlerimin önünde gülümser yüzün
Bir an sıcaklığını hissederim elimde
Sarılırsın arkamdan yüzün değer saçlarıma
Titrerken ben kokumu çekersin içine
Ne dersin eski sevgili dönelim o günlere?

HSZ, 07.02.2010, 00:49, Eryaman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder