İçimden geçenleri döktüm buraya
Serdim hepsini bu sarı sayfaya
Haddime düşmez ama
Amacım sadece bir ayna olabilmek duygulara...

16 Ocak 2011 Pazar

Acaba

Geliyor
Bu sefer daha bi’ hızlı yürüyor sanki
İşten niye koşarak dönsün ki?
Elinde torbalar
Bu gece misafiri mi var?

Her gün göz kırpıyorum önümden geçerken
Hiç anlamıyor
Çoğu zaman elleri ceplerinde yürür
Sallana sallana düşünceli
Bazen durur öylece önümde
Hiç konuşmaz ama…
Nadiren bir sigara yakar
Dumanını üflerken kafasını kaldırır bana bakar
Sanki mırıldanır bir şeyler de
Ben anlamam
Bazen sinirli, bazen mahmur
Söndürür sigarasını
Döner arkasını
Paltosu havalanır
Gider…

Ben yine de her gün görüyorum diye mutlu olurum
Her gün aynı saatlerde
Sabahları koşar otobüse yetişmek için
Akşamları yorgun
Ama bu akşam gülümsüyor bana yaklaşırken
Bu sefer farklı mı olacak derken
Hıphızlı geçiverdi önümden
Göz kırpmama bile zaman kalmadı
Bir şeyler sayıyor gibi dudakları
Torbadakiler tam mı diye sayıyor anlamadım
Gitti…

Karar verdim bu sabah işaret vericem
Artık tak etti canıma
Yine koşar adımlarla geldi yanıma
Ben de işaretimi verdim ona
Durdu
Baktı
Neden sonra güldü ve dedi ki
“Hay Allah sabah sabah niye yanar bir sokak lambası?”

HSZ, Şubat 2010, Eryaman 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder