İçimden geçenleri döktüm buraya
Serdim hepsini bu sarı sayfaya
Haddime düşmez ama
Amacım sadece bir ayna olabilmek duygulara...

16 Ocak 2011 Pazar

Bordo Siyah Bir Perde

Dinlemedik...
Yapamadık...
Basitti aslında, tek gereken susmak…
Gözlerimize baksaydık,
Konuşmadan…
Belki de çözülcekti tüm sorunlar.
İstediğimiz çok değildi esasında
Dinlenmek,
Anlaşılmak ,
Sevilmek...
Tüm hayatımız boyunca bunlar için çabaladık,
Ama bunu bile yapamadık.

Bana bağırırken seni dinlemedim.
Yere bakmak yerine gözlerime baksaydın,
O kadar sesin yükselmezdi.
Dinlerdim ben de belki...
Yaralamazdık birbirimizi,
Bu kadar kopmazdık.
En kötüsü gelmezdi başımıza
Yine acırdı canım beni kırdığında
Ama acımıyor artık hiç bir savaşımızda…

Bittiğini bugün anladım.
Sen bağırırken acımadı bugün canım.
Sevemedim bugün seni,
Sadece halimize acıdım.
İncelip de kopmuştu bağlarımız
Sadece sürüncemede artık aşkımız
Ne kadar devam edersek daha rollerimize
O kadar sürecek son perde
Ve son bulacak tükendiğimizde
Kapanacak üzerimize bordo-siyah bir perde.

HSZ, 02.02.2010, Eryaman


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder