İçimden geçenleri döktüm buraya
Serdim hepsini bu sarı sayfaya
Haddime düşmez ama
Amacım sadece bir ayna olabilmek duygulara...

16 Ocak 2011 Pazar

Kıyılarım

Köpük köpük sen
Vurdun kıyılarıma
Tahta bir salıncaktım ben
Deniz kenarında
Tanıştık seninle
Kış güneşinin ılıklığında

Köpük köpük sen
Savruldun da vurdun kıyılarıma
Sakin olmak istedin
Yoksa gelmezdin yamacıma
Soluklan dedim
Dinlenmek senin de hakkın sonuçta

Köpük köpük sen
Yoruldun da vurdun kıyılarıma
Hazırdın artık bana
Yoksa gelmezdin yanıma
Gel benim ol dedim
Sevilmek senin de hakkın sonuçta

Köpük köpük sen
Alıştın da kaldın yanımda
Sevmiştin belki sen de bir süre sonra
Yoksa ait hissetmezdin kendini bana
Artık endişe yoktu hayatında
Güvenmek senin de hakkın sonuçta

Köpük köpük sen
Yeterince dinlenmiştin kıyılarımda
Ben de dinlemiştim seni her anında
Yeterince süre geçtikten sonra
Aklın kaldı dalgalarda
Gerek yoktu söylemene, konuşmana
Yeniden köpürmek senin de hakkın sonuçta.

HSZ, Aralık 2010, Fethiye



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder