İçimden geçenleri döktüm buraya
Serdim hepsini bu sarı sayfaya
Haddime düşmez ama
Amacım sadece bir ayna olabilmek duygulara...

14 Ekim 2012 Pazar

Tesadüf

Biz bir kafede oturmuştuk
Aynı yollardan farklı zamanlarda geçmiş
İki yabancı deli
Yüksek tabureler üzerinde
Hem de aynı uzun masa kenarında
Ben frambuazlı bir kek yedim
En sevdiğim
Sen de uzun bir süre menü kenarından beni izledin
O gün dalgalıydı saçlarım
Akıyordu şapkamın eteklerinden
Gri ceketinle birlikte
Oturmuştun yanımdaki tabureye
Sen bilmezsin ben yüzünü görmeden hissettim kalbini
Yanı başında bir şeyler karalar gördün isimsiz şairi
Ben bu şiiri yazarken sevdim seni
Kendine güvenen çakmak mavi bakışlarının altında
Yumuşak ve şefkat özler bir çocuk gizliydi
Bunca yıl haylazlıkların ardında saklanmış
Sen bilmezsin adını bile bilmeden önce sevdim ben seni.

HSZ
İzmir Kahve Dünyası'ndaki Yüksek Tabure
18.02.2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder