İçimden geçenleri döktüm buraya
Serdim hepsini bu sarı sayfaya
Haddime düşmez ama
Amacım sadece bir ayna olabilmek duygulara...

18 Ekim 2012 Perşembe

Karalamalar 15-16-17 Ekim


BİRAZ

Birsürü konuştum ben
Belki de kelimeler beni konuştu
Benden anlattılar biraz
Biraz da sizden.

Çokça ağladım ben
Belki de göz yaşları beni ağladı
Biraz gözlerimde hayat buldu
Biraz da bana bakan gözlerinizde.

Pek çok sevdim ben
Belki de sevilmem böyle yaptı beni
Aşk biraz benim kalbime doldu
Biraz da beni seven kalplerde.

HSZ, esenkent,
17.10.2012

VUR
Vur kendini yollara be kalbim
Yok ki tam belli yurdun yerin
Bunca yıl benden gayrı
Leyla gibi gezindin
Ben de arıyorum sağlamından bi bağ sana
Bulduklarımı beğendiremedim ki keyif kahyana.

HSZ, altinsehir, 17.10.2012

BİRAZ DAHA
Her şey gözlerinde
Berrak net
Şş sakın dile getirme
Lütfen beni uyandırma
Canımı yakacağını bile bile çıktım ben yola
Biraz daha oynayalım
Bordo siyan perdeyi hemen indirme.

HSZ, bakırköy, 17.10.2012

BİLSEN
Sen neredeydin bunca zaman,
Neden gelip beni bulmadın,
Her şeyi kaderin nazlı ellerine bıraktın,
Bir bilsen ben seni beklerken ne kadar yıprandım.

HSZ, bayrampaşa, 17.10.2012
İZİN
Izin verirsen ellerini tutacağım,
Avuçlarını yüzüme saracagim,
Sonra boncuk boncuk bakacağım
Gözlerinden içine
Kalbine dek ulaştıracağım bakışlarımı,
Sonra da ordan hiç çıkmayacağım!

HSZ, okmeydanı, 17.10.2012

BİLİYOR MUSUN
Ben sana bulutlara aşık olduğumdan bahsetmiş miydim?
Uzun yollarda ağaçların arasında güneşle selamlaşmayı sevdiğimden,
Ya da küçük bir bebeğin bana bakıp gülümsemesiyle mutlu olabildiğimden...
Rüyamlarımda uçtuğumu biliyor musun?
Peki ya sadece seni görebilmek için uyuduğumu?

HSZ, fatih sultan mehmet köprüsü, 17.10.2012

ÖYLE
Seni öyle severim ki
Kendini benim parçam sanarsın
Hem de öyle bir sanarsin ki
Bir bakmışsın
Bensiz yaşayamayacak kadar aşıksın.

HSZ, çekmeköy, 17.10.2012

NİYE
Kalbim yerinde sıcak ve ağır
Benden alırsan onu
Nefessiz kalır
Niceleri uğraştı didindi
Şimdi niye sana gitsin ki?

HSZ, uykusuz yollar, sefaköyünde saçma bi sokak, 17.10.2012


...
Bana bir baksana
Konuşacaklarimiz var delikanlı
Kaçamazsin bu sefer
Tüm oyunlarının hesabını ver.

HSZ, ulubatli, 16.10.2012

DOKUNAMADIM
Ben senin aşkına dilimi düğümledim
Sana bile söylemeyeyim diye sevgili
Nazar değdiririm diye bakışlarimi sakladim
Kalbim durur diye korktum
Sana dokunamadim.

HSZ, aksaray, 16.10.2012

DOĞRU
Sana gel demeyeceğim
Istersen zaten gelirsin
Adın bende gizli merak etme
Sen ve ben bize doğruyuz
Ama sadece doğru zamanı bekliyoruz.

HSZ, unkapanı, 16.10.2012

NERDEN BAKARSAN
Gülüşün kanat(t)ır 
Bakışın yara(r) ruhuma
Ka(na)tlanmam sana bağlı 
Seni sev(me)mem için sebep var mı?

HSZ, M.köy, 16.10.2012

PARLAK
Ellerine almış gibi yüzümü,
Bakıp bakıp duruyor avuçlarına,
Sanki benimle konuşuyor adeta.
Çakıl taşlarından yığma yolda
Direksiyonu bırakmış
Elinde avucunda ben kalmışım bir tek gibi
Gözleri sadece bana bakınca parlıyor.

HSZ, Esenkent, 15.10.2012

KANATLARIM
Aslında gözlerimi kapatınca
Ben hep uçarım
Kimse görmezken
Kimse bilmezken
Upuzundur kanatlarım.

HSZ, kucukkoy, 15.10.2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder