İçimden geçenleri döktüm buraya
Serdim hepsini bu sarı sayfaya
Haddime düşmez ama
Amacım sadece bir ayna olabilmek duygulara...

14 Ekim 2012 Pazar

Huzurlu Bir Rüyaya İthafen

Koskoca bir çınarın altında
Ben oturmuşum bir dalına
Birçoklarını gördüm tanıdığım bildiğim

Açıktı gök yüzü
Çok değil sadece birkaç bulut belirdi
Derin bir nefes çektim güzel havadan
Dedim ki
İşte böyle bir günde ölmek isterim

Herkesin yüzü çınarda bana döndü
Buğuluydu gözleri
Birbirini tanımayan
Ancak benim tanıdığım belki
Bu kadar insan bi anda nasıl toplanabildi

Hepsi çınarın çevresinde
Teselli bile arayamıyor gözleri
Yanlarında yürüdüm, yürüdüm
Hiçbiri selam dahi vermedi
Bu işte bir gariplik var dedim
Bir daha baktım ki ne göreyim
Benim çınar bildiğim meğersem benim kabrim.

HSZ
21.08.2011
Balıkesir İl Sınırı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder