İçimden geçenleri döktüm buraya
Serdim hepsini bu sarı sayfaya
Haddime düşmez ama
Amacım sadece bir ayna olabilmek duygulara...

13 Ekim 2012 Cumartesi

Karalamalar 12.10.2012


UNUTAMADIM
Yaprak yaprak kapandım,
Sayfa sayfa yazdım da bitireyim diye seni,
Son sayfayı çizemedi kalemim,
Yazı yazmayı unuttum,
Seni unutamadım.

HSZ, Esenkent

------

YANDIM
Ben senin gülüşüne kandım çocuk,
Hani böyle ışıl ışıl baktın ya,
Gözlerime değince,
Hikayelerinin içinde buldum kendimi,
Bana hikayeler yazmana kandım çocuk,
En saf halinle heyecanlanmana,
Ben senin çocukluğuna yandım.

HSZ, Esenyurt

-----

GECE
Sen ağlama,
Her damlan düğüm boğazıma,
Gözlerindeki ışık olmazsa eğer,
Her saniye geçmez sonsuz gece bana.

HSZ, Küçükçekmece

-----

BİTTİ
Aşk bitti dediler, 
Önceden ölçebiliyor gibi,
Sanki azaldığını da görmüşler de bir şey yapmamışlar,
Bundan hiçbir suçluluk da duymamışlar gibi,
Sorduğumda bitti dediler.

HSZ, Yenibosna

-----

ARTIK
Söyleyeceklerin var sanırım,
Lütfen bir kez olsun tartma,
Sonrasına takılıp da kaçırma,
Hayatında bulacağın sayılı şans var,
Onlar seni bulduğunda kaçma,
Evet sana söylüyorum,
Bu sefer artık saklanma!

HSZ, İncirli

-----

SAKLA
Üzülme çocuk,
Seni unutmayacak kalpler olacak,
Seni mutlu etmek için çırpınan sevenler,
Sakın, sakın ağlama,
Göz yaşların için dünyayı yıkacaklar olacak,
Gerçekten hak edene sakla yaşlarını,
Yaşayacağın nice yıllarını.

HSZ, Bakırköy

-----

ELİMDE DEĞİL
Gülümsemek kadar kolaydı aslında,
Değişmekten korkmak kadar doğal,
Ufak bir çocuğun elini uzatması gibi safçaydı,
Ama hiç elimde değildi ki seni sevmemek.

HSZ, Topkapı

-----

TERS
Gece ağırlığını hissettirerek yanaşmıştı yanımıza,
Ağzımda tadı kaldı o şarabın,
Bir gün daha gelip geçmisti sadece,
Ne o gecenin bir özelliği vardi,
Ne de o şarabın,
Ben sadece hayata tersten bakmaya çalıştım.

HSZ, Çapa

-----

OLAMADI
Anlamak zordu, haklısın
Dediğin gibi belki de
Derinliğime kimse sevgili olamadı sevdiğim.

HSZ, Şişhane

-----

KOPAR
Gözlerinden sakındım kalbimi
Sadece benim gibi bakmanı bekledim,
Ki öyle bakarken sunayım yüreğimi,
Şimdi çıkarsam sakladığım yerden,
Hayatla bağı kopar en derinden.

HSZ, Tarlabaşı

-----

Şanslar vardı verilen, şanslar vardı alınamayan, bir daha bulunamayan..
Bakışlarımda söyleyebildiklerimden çok daha fazlasını haykırdım aslında, ama sen duymadın.

------

12.10.2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder