İçimden geçenleri döktüm buraya
Serdim hepsini bu sarı sayfaya
Haddime düşmez ama
Amacım sadece bir ayna olabilmek duygulara...

13 Ekim 2012 Cumartesi

Karalamalar 13.10.2012


GEÇ
Gözlerimden dinle,
Sözlerimden çıkaramadıysan,
Sus, 
Sakın sorma,
Eğer göremiyorsan hala,
Her şey için çok geç bu defa.

-----

ÖNCE
Bir ırmağın bulanmadan berraklaşamaması gibi
Önce kaybolmam gerekti ararken seni
Her kayboluşta ne kadar güçlenirsem güçleneyim
Her zaman sendin benim en zayıf yerim.

-----

ÜZGÜNÜM
Gerçeğin yanılgısına kapıldıysan üzgünüm,
Bir zamanlar renklere aşık çocuğun bağladıysan gözlerini,
Sadece vapura bineceğin için bile sevinebilen o parçanı attıysan derinlere,
Kafanı bir kez olsun kaldırıp da bakmıyorsan artık bulutlara,
Hazineni kaybetmişsin dostum, üzgünüm.

-----

KIRIKLIK
Çok ince bir umuttu bağlayan beni,
Öyle ki fark edilmez ilk bakışta,
O kadar ince ki keser, yaralar,
İnsan hayal kurmazsa,
Hayal kırıklığı da yaşamaz demişti bana,
Biraz da bu yolda yürüyeceğim.

-----

EKSİK
Ne dersem diyeyim,
Yazayım sayfalarca,
Sahibine ulaşmadığı sürece,
Hiçbiri güzel değil,
Hepsi eksik biri kadar.

HSZ, 13.10.2012
Esenkent, İstanbul



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder