İçimden geçenleri döktüm buraya
Serdim hepsini bu sarı sayfaya
Haddime düşmez ama
Amacım sadece bir ayna olabilmek duygulara...

6 Ocak 2013 Pazar

Poyraz

Aşk iyidir diyordu Edip Abi
Aşk iyidir
Peki ben bunu okurken yanı başıma oturman tesadüf müydü

Mavi gözlerinde hakim bir poyraz
Yaramaz gülüşünle ılıyan
O bakışların adeta kalbime akan
Ben gülümsediğimde biraz leyla
Ama yine de kendinden emin
Arkadaşlarıma anlattım seni
Anlattıkça o günü
Anılaştırır, geçebilirim üstünden sandım
Yetmedi...
Bütün gece uyuyamadım
Ama seni de arayamadım
Senin gibi değilim
Ben utangaç biriyim
Kendimi fotoğrafının karşısında buldum

Hayatımın koşuşturmasında
Bir anda giriverdin hayatıma
Bir kahve içimi kadar sürede

Gözlerinin mavisi içimdeki ürpertinin sebebi
Bu serin gözler
Beni görünce nasıl bu kadar sıcak bakabildi?

HSZ

14.10.2012
İzmir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder