İçimden geçenleri döktüm buraya
Serdim hepsini bu sarı sayfaya
Haddime düşmez ama
Amacım sadece bir ayna olabilmek duygulara...

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Nerden Belli

Nerden belli ki
Kimin daha çok sevdiği
Kimin kapılıp gittiği
Kimin ardından baktığı
Nerden belli

Bilir misin hayalini kurarken ben senin
Tutmuştun ellerimi
Tıpkı bugünkü gibi
Sevmiştim ilk dokunuşta belki
Nerden belli

Görmeden âşık oldum sana
Bilmeden tadını, kokunu
Adını söyleyince sana
Kalbin hiç çarpmadığı gibi çarptı belki
Nerden belli

Aşığım diyorsun bana
Sensiz olmaz artık asla
Sen herkesten farklı
Hissettiklerim bambaşka
Daha önce böyle sevmediğin nerden belli

Uçucudur belki aramızdaki bağ
Bi anlık sevgi, sempati…
Aşk demek kolay mı bu kadar
Zaman ne gösterecek
Nerden belli?

HSZ, Ekim 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder