İçimden geçenleri döktüm buraya
Serdim hepsini bu sarı sayfaya
Haddime düşmez ama
Amacım sadece bir ayna olabilmek duygulara...

9 Ekim 2011 Pazar

Sende

Yanağında yaşayabilirim senin
Sadece adında deniz olan şehirde karar verdim buna
Dudağına yakın bir yer edinsem yeter bana
Ne zaman kopacak gibi olsam hayattan
Varsam dudaklarına

Gözlerinde yaşayabilirim senin
Sadece adında deniz olan şehirde karar verdim buna
Gözyaşı pınarlarına yakın olsam yeter bana
Ne zaman kirli hissetsem kendimi insan olmaktan
Varsam arınsam oracıkta

Parmak uçlarında yaşayabilirim senin
Sadece adında deniz geçen şehirde karar verdim buna
Tam bana dokunduğun izlere yakın olsam yeter bana
Ne zaman üşüsem yalnızlıkların diyarında
Onları sarsam üzerime

Keşke sende olsam
Hep ama…

HSZ
Denizli
09.10.2011

2 yorum:

Unknown dedi ki...

sen cana kastetmeye niyetlisin bence. cogayıb.

hszorlucan dedi ki...

Valla şair böyle buyurdu, ben de yazdım =P

Yorum Gönder