İçimden geçenleri döktüm buraya
Serdim hepsini bu sarı sayfaya
Haddime düşmez ama
Amacım sadece bir ayna olabilmek duygulara...

7 Mayıs 2011 Cumartesi

Islak

Issız ve ıslak bir bank
Benim gözyaşlarım kadar soğuk
Üzerime yağıyor yağmur.
Ben ağladıkça hızlanıyor o da
Kollarım açık yüzüm bakıyor ona
Gözyaşlarımla buluşuyor damla damla
Yine de söndüremiyor
Az geliyor içimdeki yangına.

Senin sessiz karanlığından kurtulamıyorum
Acı veriyor artık her an
Her hareket ettiğinde yelkovan
Ah şu yağmur alsa da götürse seni benden
Temizlese o karanlığı, yıkasa, akıtsa bedenimden

Islandıkça kararıyor içim
Yardım et ya Rabbim
Nefes alamıyorum!
Sevdanın elleri varmış meğer
Kiminin kalbini sımsıkı kenetleyen
Kaçırmazmış, nefes aldırmazmış yeniden.

HSZ, Mayıs 2011, İzmir Alsancak 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder